poradna TrueLife NannyCam H32

Uzavřené dotazy

Anonymní uživatel

Nejde zvuk

4. července 2019

Dobrý den, koupili jsme chůvičku dle recenzí, ale pro nás bohužel velké zklamání...vidíme jen obraz a neslyšíme žádný zvuk. Bydlíme v bytě, tedy žádné velké prostory a když syna uložíme, na obrazovce vidíme, jak s sebo...


Anonymní uživatel

Nejde zvuk

27. června 2019

Z ničeho nic přestal fungovat zvuk, obraz krasny, ale zvuk zadny. Prosim o radu, co s tim.


Anonymní uživatel

Pouziti bez displeje

7. června 2019

Dobry den, umi chuvicka mit vypnuty displej a zapnuty pouze zvuk? A v pripade, ze miminko zacne plakat, tak se displej automaticky zapne? Predem moc dekuji za odpoved. Pekny den JK


Anonymní uživatel

Vypadnutí signálu, zvuk z kamery

16. dubna 2019

Dobrý den, všude tu píšete že dětská kamerka nevydává zvuk při vypadnutí či znovuobnovení signálu, u nás však kamerka zvuk tedy vydává a k tomu nám stále vypadá signal pokoje jsou hned vedle sebe co s tím máme dělat?


Anonymní uživatel

Rozdíl mezi TrueLife NannyCam V24 a TrueLife Nanny...

9. ledna 2019

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jaký je rozdíl mezi těmito chůvičkami? uvažuji o koupi jedné z nich a parametry jsou stejné. Předem děkuji


Anonymní uživatel

Signál

8. ledna 2019

Vydává při ztrátě signálu část u dítěte nebo rodičovská jednotka nějaký zvuk? Děkuji


Anonymní uživatel

Nelze se připojit

29. listopadu 2018

Dobrý den, včera mi přišla chuvicka. Nastavili jsme ji přesně podle návodu a vše fungovalo v pořádku. Dneska po zapnutí se kamera nesparovala s kamerou, zřejmě kvůli signálu, protože není ani jedna čárka. Zkusila jsem te...


Anonymní uživatel

Strata signalu kazdych 5 minut

5. listopadu 2018

Dobry den, chcela by som sa opytat ci je normalne ze kazdych 5minut dochadza k strate signalu ten v priebehu 10sekund nabehne naspat. Ale aj tak si myslime he to asi neni bezne. Je toto dovod reklamacie? Alebo mi neviet...


Anonymní uživatel

Pískání v rodičovské chůvičce

29. října 2018

Dobrý den, máme chůvičku dva dny a v rodičovské chůvičce píská, ne vždy, někdy je úplné ticho, někdy to je hlasitější. Síla signálu 3-4 čárky a i přesto se obraz trochu seká. Je to na reklamaci nebo máme hledat po baráku...


Anonymní uživatel

Ztráta signálu a další kamera

17. října 2018

Dobry den, chtěl jsem se zeptat, jak je to se ztrátou signálu a znovu chycením, v recenzi někdo psal, že detska jednotka pipne. Dcera má lehké spaní a tohle by mohl být problém. A jde připojit/dokoupit ještě druhá kamera...


Anonymní uživatel

Dosah

26. září 2018

Dobrý den, dle informace od výrobce je dosah ve vnitřních prostorech cca 100m. Má prosím někdo zkušenost s alespoň 50m dosahem přes zdi? Na základě hodnocení produktu bohužel nejsem první uživatel, komu chůvička přestáv...


Anonymní uživatel

Napájení z powerbanky

31. července 2018

Dobrý den, v jednom z příspěvků máte uvedeno, že dětskou jednotku (kameru) můžeme díky připojení mini-USB portem napájet např. powerbankou. Chci se zeptat, zda by jste mi doporučili konkrétní tip mini-USB portu, proto...


Anonymní uživatel

Powerbank

2. července 2018

Dobrý den, máme doma tuto kamerku a pořídil jsem si k ní powerbanku, ale po připojeni mi jen z kamerky vychází pípání ale nechce se připojit k základně. Můžete mi poradit jak tento problém vyřešit?


Anonymní uživatel

Zaveseni kamery

11. června 2018

Ma kamera nejaky hacek nebo neco podobneho? Nemame vedle postylky zadny nabytek, na ktery by se dala postavit, chteli bychom ji tedy "zavesit" na postylku.


Anonymní uživatel

Jde vám regulovat hlasitost ukolébavky ?

16. května 2018

V návodu píší že ano, na jednotce mi tlačítka nahoru a dolů při puštěné ukolébavce regulují pořád hlasitost mikrofonu a na infolince TrueLife tvrdí, že to také nejde ...


Anonymní uživatel

Vydr a dosah

5. dubna 2018

Dobry den, v popisu produktu je uvedena 24 hodinova vydrz baterie, to se mi zda opravdu hodne. Kolik je realna vydrz pokud je zapnute video? A realny dosah? Potrebuji to do velkeho baraku do horniho patra s moznosti dos...


Anonymní uživatel

Přenos signálu

16. února 2018

Dobrý den, rád bych se zeptal, jak se u této chůvičky přenáší signál (audio, video)? Některé jsou závislé na dostupnosti WiFi a v některých venkovních prostorách dostupnost WiFi není. Děkuji.


Anonymní uživatel

Plné nabití

16. února 2018

Dobrý den, jak prosím poznám, že je chůvička plně nabitá?


Zobrazuji 41 - 60 ze 62 otázek 1 2 [ 3 ] 4