Poradna TrueLife NannyCam V24

Autor: | Vloženo: 19.06.2019 000 20:01 | Témata: Poradna TrueLife NannyCam V24

Pisete,ze detska jednotka nema delat zvuk pri ztrate signalu. Opak je pravdou.

Reklamovala jsem zbozi a autorizovany servis jej vratil s tim, ze porovnal zbozi s jinym kusem a chova se stejne, tj. pri ztrate signalu detska jednotka pipa. Jinymi slovy muze zbudit dite, vyrobek je tedy k nicemu.

  • 20. června 2019 - Oficiální zástupce značky TrueLife

    Dobrý den,

    chtěli bychom Vás požádat o kontaktování našich kolegů z techické podpory s touto problematikou. Zašlete kolegům i označení reklamace z autorizovaného servisu. Situaci pro Vás prověříme a následně navrhneme potřebné kroky k vyřešení k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme za spolupráci.

    S pozdravem

    tým TrueLife

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Karin

      20. června 2019 - Karin

      Děkuji. Kontaktuji je,na stránkách jsem našla různé kontakty na různé firmy. Který kontsjt mám zvolit? Děkuji.


    • TrueLife

      20. června 2019 - Oficiální zástupce značky TrueLife

      Dobrý den,

      níže Vám přikládáme kontaktní adresy na servisní středisko VSP Data.

      Zasílací adresa:
      VSP DATA a.s.
      Service Park Area
      Průmyslová 1181
      391 02 Sezimovo Ústí II
      Czech republic

      Sběrné místo v Praze:
      VSP DATA a.s.
      TechZone
      Jateční 1530/33
      170 00 Praha 7 - Holešovice
      Po - Ne 08:00 - 20:00
      +420 731 687 922 (924)

      Na tomto odkaze si můžete stáhnout reklamační formulář:

      https://eshop.truelife.eu...

      S pozdravem a přáním pěkného dne,

      tým TrueLife


    • Karin

      20. června 2019 - Karin

      Dobrý den,reklamace nebyla dvakrát uznána. Včera jste mi psali, ať kontaktuji vaše kolegy z technické podpory,na jejich kontakt se ptám. Psát servisu,co mi tvrdí, že to není vada, když tady vy popisujete opak,mi přijde zbytečné. Díky.


    • TrueLife

      21. června 2019 - Oficiální zástupce značky TrueLife

      Dobrý den,

      kontakt na kolegy z technické podpory je [email protected].

      Děkujeme

      tým TrueLife


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.